Информация

Отворено писмо до Асоциацията на собствениците ми (HOA)

Отворено писмо до Асоциацията на собствениците ми (HOA)

Плюсове и минуси на HOA

През годините съм слушал много истории за Асоциациите на собствениците на жилища в Америка. Ужасният HOA, който изглежда надминава и преследва обитателите на общностите.

Служителите на HOA просто си вършат работата; някой трябва да го направи. Нашият избор е да живеем в квартал с ограничени дела. Можем също да изберем да не го правим. Тяхната работа не е лесна. Те чуват всякакви оправдания от жителите, които не играят по правилата.

Наличието на HOA е от полза за общността. Те съдействат за стойността на имотите и препродажбата. Живея в общности с HOA от почти 25 години и оценявам работата и отдадеността им в района. Досега никога не съм имал проблем с тях. Възможно ли е, защото много от жителите не плащат таксите си поради възбрани, наеми или просто защото не искат? Не знам. Не ми пука да се забърквам в техните ситуации.

Просто не оценявам, когато изглежда, че досаждат и тормозят жителите заради незначителни и несериозни неща. Бих искал HOA да се грижи повече за общностите, които иска и има нужда и по-малко за всемогъщия долар. Оттук и писмото ми до HOA. .

Моето писмо до HOA

Уважаеми HOA,

Получих толкова много писма от вас, че си помислих, че е време да ви изпратя писмо. Това не е похвално писмо. Това не е благодарствено писмо. Това е досадно писмо. Това ви казвам, че ми писна да ме тормозят. Това е писмо против фен на Sunshine.

Позволете ми да ви напомня, в случай че това ви е изплъзнало. Аз ти плащам, ти не плащаш на мен. Изпращам ви тримесечно плащане, за да си свършите работата. Да, вършете си работата. Не ти плащам да ме тормозиш с глупави писма. Като например да ме осведоми, че внучката ми е оставила триколката си на верандата. Сериозно? Нямате ли по-добри неща за вършене?

Позволете ми да ви напомня още веднъж. Плащам ти! Не ви плащам да ми изпратите писмо, че не съм оградил границата на цветното си легло, когато е било само 2 инча високо. Наистина ли? Трябва да има нещо по-конструктивно, което да направите, за да спечелите заплатата си. Добре, мисля, че сега осъзнавате, че ако не бяха жителите, най-вероятно нямаше да имате работа. благодарност от време на време ще бъде оценена. Сега ще спомена писмата, които получих за няколко листа, разпръснати по улицата. Само в случай, че не сте били наясно с това, улицата всъщност е собственост на окръга. Със сигурност знаехте това. Какво ще кажете за писмото за плевели? Същите плевели, които намериха пътя си до двора ми през поляната на съседа ми. Мъртвото място от трева, което е колкото бейзболна топка. Леле мале.

Предполага се, че жителите нарушават правилата, когато не се придържат към всеки договор? Тук няма да навлизам в „не са ли правилата предназначени за нарушаване“, но сериозно. трябва да вземете предвид, че във всяка история винаги има винаги, винаги две страни. Само защото имате силата на HOA, моля, не си мислете, че не бихте могли да сгрешите. Тук съм, за да ви кажа, че можете. Ти не си перфектен. Съвършенството не съществува в реалния свят.

Какво представлява Асоциацията на собствениците на жилища?

Приказка за буквите. .

Първо беше сърдечно напомнящо писмо. Следващият месец беше второ писмо за напомняне. След това 3-то писмо със заплаха да ме глоби поради неспазване на „Заветите на HOA“. Ще ме глобите, че не се грижа за тревата ми, което правя седмично? Поглезвам моравата си повече, отколкото глезя себе си. Как смееш да ме обвиняваш или да ме заплашваш, че съм небрежен. Считам това за грубо. Забравихте ли кой ви плаща заплатата? Накратко, бихте ли платили глоба за нещо, което знаете, че сте направили правилно, но някой друг не го е направил? Не предавам вината. Ако бях виновен по обвинение, щях да платя глобата. Нямам проблем да призная, когато греша. Нали?

Любопитен съм защо просто карате домове с бележниците си и никога не излизате от колата. Да, виждал съм те небрежно да караш колата си от вкъщи до къщи, да си записваш бележки и да правиш снимки. Защо никога не се отбиете и не позвъните, за да поздравите? Ако в квартала има HOA, има вероятност това да е безопасна зона. Страхувате ли се от конфронтация? Виновен ли си за нещо? Смятам това за страхливо, че няма да ми поздравите. Може би бихме могли да разговаряме и да обсъждаме въпроси, които може да имам Или можем просто да говорим за времето. Искам да кажа, че ви плащам, не бихте ли искали да се срещнете с шефа си? Аз съм приятен човек. Не хапя.

Обмисляли ли сте да намалите буквите и да „станете зелени“ и да направите своята част, за да спасите околната среда? Освен това можете да спрете да хабите парите си и да останете без хартия. Спирали ли сте се някога и сте мислили за дърветата, които биха могли да бъдат спасени с количеството писма, които изпращате по пощата на жителите? Прекъсвате кислорода ни! Какво ще кажете за използване на имейл вместо охлюв поща? Не би ли било по-мъдро? Какво ще кажете за телефона? Нещо, което да помислите, ако ви е грижа за околната среда. Също така, ако нещо ви е грижа за спестяване на пари на жителите. (Вмъкнете хумор.)

За протокола ви изпратих писмата ви обратно. Включих датите и часовете на всички предстоящи части от правилата на "завета", които уж съм нарушил. Не чувствам, че трябваше да го направя; Възрастен съм и сигурен, че по дяволите не смятам, че е редно, че трябва да ми се "казва" кога да се грижа за двора си. Сигурен съм, че, по дяволите, не е нужно да ми казват да почистя листата от дърветата на съседите, които дъждът изми до предната част на къщата ми. Взимате ли някога предвид, че на жителите е можело да бъдат нанесени трудности? Мислите ли някога, че може да сте твърде досадни? Вярвате или не, всички можем да бъдем досадни. Никой не е перфектен.

Получаваш това, за което плащаш . .

На улицата се говори, че сте приключили договор с фирмата за поддръжка. Оставяте някои добри хора без работа. Защо? Тъй като сте получили по-евтина сделка от компания, за която не сте сигурни дали работата им е на ниво. И все пак спестихте пари. Няма значение, че добрите хора, които сега са без работа, са жители на общността. Те работеха безкрайно много часове, за да са сигурни, че нашата общност искри. И със сигурност го направи.

Тъй като сега спестявате пари, означава ли това, че таксите ни ще бъдат намалени? Не мислех така. Това са повече джобни пари за вас. Таксите ми се увеличиха от $ 158 на тримесечие до $ 250 на тримесечие в рамките на 10 години. Какво получаваме Още фойерверки, които да влудят животните ни. Не благодаря!

Разбирам, че имате работа. Просто не съм съгласен с това как изпълняваш задълженията си. Не вярвам на HOA и имам право да изразя мнението си. Единственото, което искам, е да не тормозите. Никой не харесва натискането на бутоните. Никой. Просто не е по американски.

Както при всяка група хора, навсякъде ще има лоши ябълки. Тези лоши ябълки пренебрегват правилата. Те пренебрегват "завета" и не плащат такси за собствениците на жилища. Това е неприемливо. Също така мисля, че е неприемливо, когато добрите ябълки трябва да страдат поради лошите ябълки.

Някои HOA се опитват да се възползват от добрите ябълки, като се опитват да извлекат допълнителни такси от тях, за да компенсират лошите ябълки. Това никога не трябва да бъде позволено. Може би аз живея на планета, различна от тези на HOA, но ако случаят е такъв, аз ще остана на моята планета, а ти ще останеш на своята. Никога, никога не се опитвайте да злоупотребявате с властта си. Никога, никога не се опитвайте да постъпвате неправилно с някой, който постъпва правилно.

© 2012 Линда Билее

Елууд Нобъл на 18 юли 2020 г .:

Трябва да поздравя Линда Билее за това, че е написала своевременно и точно писмо до нейния HOA. Аз съм новоизбраният президент на нашата асоциация. Бях член на управителния съвет през последните две години и видях как в много случаи последният президент не успя да спазва изцяло устава и заветите, както и други членове на управителния съвет. Също така, току-що отидох да посетя една съседка, която се оплака, че съседът й, член на борда, я тормози по причини, които няма да кажа тук, но когато го чух, бях толкова притеснен, че й дадох личната си клетка номер и й каза, че ако той отново се обърне към нея, за да му даде името ми и да му каже, че съм се погрижил лично за нещата и той да говори с мен! Хайде хора! Събудете се! Бордът не е диктатура, която управлява над всички останали! Ние сме там за общността от общността! Нашата работа, независимо дали е платена или не, е да правим най-доброто за общността, а не за нас самите! Ако не можете да направите това, слезте от дъската и оставете някой друг със сърце и мисия да свърши работата, която не сте успели да направите!

Джон Майърс на 27 февруари 2020 г .:

Изпратиха ми писма от адвоката на HOA, за да сваля две хранилки за птици и да се въздържа от окачване на дрехи, за да изсъхне на вътрешния ми двор. Изпратих им копие от закона за ЕКО на щата Флорида, който гласи, че сушенето на дрехи отвън се насърчава. Те го пренебрегват. Отидох в осем от нашите жилищни сгради и открих дрехи, които се сушат навън, и линии за дрехи в пералните. Това ми беше казано

всички линии за дрехи бяха премахнати от пералните. Излишно е да казвам, че не са били. Имам снимки на всичко.

ЛАУРА на 18 октомври 2019 г .:

ПОСТАВЯМ ЧАСТИЧНА ВЕРИГОВА ОГРАДА ПРОТИВ ЗЕЛЕНИЯ КОЛАН ПРЕДИ НЯКОЛКО ГОДИНИ. СЕГА, ЧЕ СЪВЕТЪТ ИМА НОВИ ЧЛЕНОВЕ, КОИТО ИСКАТ ДА ИЗПЪЛНЯТ, КАЗВАТ МИ, ЧЕ ТРЯБВА ДА ГО ПРЕМАХВАМ !!! НИЩО НЕ МИ Е КАЗВАНО ЗА ГОДИНИ. ПОСТАВЯ ГО ЗА ЗАЩИТА CUZ ЖИВЯ В ГРЪБА НА РАЗВИТИЕТО. СЕГА ИСКАТ ДА ЗАПОЧНАТ ДА МЕ ФИНАЛИРАТ НАИСТИНА ТРЯБВА ПОМОЩ. ОПИТАЛ СЪМ ПРИЧИНА С ТЯХ. НАПРАВИХ РАЗХОДА ПО ОБЛАСТТА И ВИЖДАХ ДРУГИ ДОМОВЕ С БЯЛИ ПИКЕТНИ ОГРАДИ В общата зона, КОИТО НЕ СА СТАНДАРТНИ. НЕ ЗНАМ ЗАЩО МЕ ИЗИСКВАТ. НЯМАМ ПАРИТЕ ЗА ГЛОБИ И НЕ ИСКАМ ДА ЗАГУБЯ ДОМА СИ ЗА ТЯХ. ТЕ СА МНОГО ГРУБИ И КАЗАХА, ЧЕ ОГРАДАТА ТРЯБВА ДА СЛЕДВА СЛЕД СЛЕДВАЩА. КАКВО АКО СЕ ОПИТВАТ ДА МЕН СУЕ. НЕ ЗНАМ КАКВО ДА ПРАВЯ

Уилям на 30 септември 2019 г .:

Тези, които гласуваха, че са натиснали твърде много от бутоните си, трябва просто да се движат, тъй като е очевидно, че не са прочели декларацията, устава и правилата си.

Тези, които признават ползите от HOA, обикновено са щастливи да живеят в тези общности.

Валери на 26 август 2019 г .:

Живял съм в дузина домове, които имат HOA (бивша съпруга на флота). Никога не е имало проблем до този. Ранчо Дел Кобре в долината Оро. Моите съседи (директно в съседство) са пасивно агресивни. Съпругът е ръководител на Архитектурния комитет и в борда, а съпругата е в борда. Похарчихме 80 000 долара за пускане в басейн, барбекю, пергола, огнище и т.н., за да ни накарат да се занимаваме с портата, която поставихме. 6 месеца по-късно и три ревизии по техен вкус и накрая го одобриха. Всеки път ни струваше $ 200 за актуализация и те ни глобиха $ 200, докато работехме с тях за разрешаване. Месец по-късно получихме писмо, в което се казва, че сме нарушили правилата за покриване на прозорците. Хм, ние поставихме вътрешни дървени капаци преди 4 години, когато построихме къщата и оттогава не сме направили нищо. Не беше проблем в продължение на 4 години, но сега има проблем. О, и те няма да ни кажат конкретно какво е това. Изпратиха ни документи, за да ги попълним, за да обясним нарушението, но няма да ни кажат какъв е проблемът. Казаха, че трябва да дойдете на заседанието на борда, за да разберете. Наистина ли? И кикърът е глупакът, който живее в съседство, работи в моята компания в моя отдел. Жена му работеше там, но почти беше уволнена. Тя напусна преди 4 години седмицата, в която подписаха къщата и оттогава има 4 работни места, а от последната беше уволнена. Тя мразеше да работи във фирмата, в която работихме, нон-стоп се оплакваше и не вършеше работа, но иска да се върне и кандидатстваше за всяка работа, която се вижда. Съпругът й изсмуква директора и предава нейната автобиография на всички ръководители на секции, опитвайки се да ги накара да я наемат. Шокиращо, че никой няма да го направи, защото репутацията й я печели. ИМО, тези хора нямат нищо по-добро общо с времето си, отколкото да ни тормозят. Те са нещастни в живота си, така че се опитват да контролират други хора зад завесата на HOA. Те двустранно карат нагоре-надолу по улицата като нацисти HOA. Почти ги съжалявам. Те са толкова жалки.

Нефрит на 24 август 2019 г .:

Проповядвайте!

Утежнено голямо време на 18 август 2019 г .:

ХУА луди, всичко, което ме интересува, са вашите пари. Независимо дали им се плаща или не, те не правят това, което трябва да правят и тъй като искат работата, трябва да я свършат правилно. И спрете да се прецаквате със собствениците, защото вие се измъквате с твърде много неща. ние ви плащаме определена сума всеки месец и трябва да наемем някои от хората, които да свършат работата, освен това, защото вие не знаете как да го направите правилно. Махай се, че си пълен с лайна. Покритият мост би трябвало да е новият псевдоним, който ви вика корейски

Утежнено голямо време на 18 август 2019 г .:

Покритият мост в Lake Lake Worth е най-лошото място за живеене. Управителите на имоти асоциацията HOA са отвратителни. Те не правят това, което трябва да направите. Озеленяването не се поддържа правилно, заповедите за работа никога не се изпълняват, когато те са готови, бордът на директорите краде пари от собствениците. През последните 20 години има четири пъти, че на борда на директорите се крадат пари от собствениците. Те лъжат, че изневеряват, че са дали фалшиви обещания, че ви подвеждат и ви карат да вярвате, че казват истината, когато не са. Хората купуват своите и след това, когато осъзнаят, че са били измамени и излъгани, продават и се изнасят. Щатът Флорида и омбудсманът на министерството на отдела за професионално регулиране, лейтенант-губернатор не се вдигат, за да разрешат проблема. Те оставят HOA в мениджърите на имоти да се измъкнат с лъжа и кражба. Това е непрекъснато, това продължава отдавна и никой не го интересува. Не губете времето си или енергията ви щеше да купите наем или да ги продадете. в един покрит мост имаше много нещастни хора. Те не поддържат собствеността по начина, по който трябва. Но въпреки това те харчат всички тези пари, казвайки какво правят, но след това не се присъединявам към нищо. Южна Флорида няма нищо друго освен странни, не бих препоръчал на никого нормален да идва тук

Валери Сладка на 06 август 2019 г .:

Всичко, което мога да ви предложа на собствениците на жилища, ако не сте доволни от вашия HOA, е да присъствате на среща. Обикновено вашият борд на HOA пребивава, ако вашата общност, представлявана от компания за управление на имоти.

Служих в борда ми през последните 3 години и повярвайте ми, не ни плащат, о, може би при хора, които чукат на вратата ви в Националния час за вечеря, за да ми се оплачат от нещо, с което ТЕ трябва да се обърнат към борда ... подобно на други съседи, които правят неща, които ТЯХ смятат за обидни, или относно бенки в техния двор, които според тях са отговорност на HOA.

Дори съм имал. Съслужител ми дръпна пушка, тъй като просто удрям домове, които трябва да подменят адресните си светлини. Сериозно ... следвайте ме по улицата с пистолет, за да сте сигурни, че не сканирам района? Той ме познава!

Искам да кажа, че обикновено не съм наясно, че адресната ми лампа е изгоряла ... ВЪТРЕ съм в дома си, когато е тъмно. Това е само напомняне. Ако нещата станат твърде луди, може би екипът на Property Mgmt има грешен адрес.

Ако не сте искали да живеете в меденкова общност, имате това право. Но повечето от нас обичат приемствеността и формата на красив, безопасен, чист квартал, в който да живеем и отглеждаме децата си.

Присъствайте на среща, вместо да хвърляте гняв, защото, както казахте, вие сте възрастен.

Не може да спечели или загуби

Патриша С на 24 юли 2019 г .:

Когато купувате в HOA, получавате набор от CC & R

Това са ПРАВИЛАТА

Директорите на борда НЕ СА ПЛАЩАНИ, те са доброволци.

Създадени са правила, които да помогнат за поддържането на имотите

Граматика на 25 май 2019 г .:

Моят HOA сключи договор за бизнес, който управлява много квартали в нашия район. Живея тук 25 години и мисля, че разбирам доста добре какво не мога да направя по отношение на нарушаването на завета, но моят HOA изведнъж ме тормози чрез писмо след писмо за нарушение, за да ме обвини, че оставям кофите си за боклук навън. Консервите ми се държат зад 6-метрова заградена дървена ограда. Те по никакъв начин не се виждат, но тук идват буквите, една след друга! Аз съм отвъд раздразнен, готов съм да предприема действия. Цял ден съм вкъщи, никой не поставя консерви в двора ми. Сам си кося и т.н., така че съм много на открито. Консервите ми не ядоха никога, освен в дните за вземане. И тъй като съм вкъщи, консервите ми се прибират много преди много от съседите ми, така че това не може да бъде това. Въпреки това плащам на града допълнително за вземане два пъти седмично, услуга, която е и е била достъпна за целия град в моята държава. Елате да научите, вещицата HOA трябва да е нова за моето състояние, защото когато й се обадих, тя ми каза, че не е по нейна вина, че градът не й се обади, за да й каже, че се абонирам, така че докато не го направят, Не мога да сложа кутиите си на втория ден на боклука. Искам да кажа, какво, по дяволите? Това дори не е вярно. И градът не се обажда (или пише), за да наруши HOAs на градските услуги. Не само това, аз имах услугата от 23 години, а преминаването към плащане за втория ден беше преди близо 10 години. И така, защо е нарушение да изхвърля боклука си на 2-рия ден на вземане от февруари 2019 г. и никога преди това? Да, защото тя е нова и използва силите си по грешен начин. Знам, че не греша. Иска ми се да ми показва снимки на така наречените ми нарушения! И накрая, аз я потърсих в Google и след това намерих дома й в уебсайта на окръга, а кошчетата й за боклук стоят изцяло отстрани, ако къщата й е! Не само това, нейният двор е отвратителен. Просто уау, човече. Тази жена е нелепа, жадна за власт, ядосана жена!

Хърмаяни на 23 май 2019 г .:

Моята измама взима над 8 милиона долара годишно само срещу такси, които не включват глоби ... те тормозят жителите за най-малките неща. И времето за срещи е заето, за да не можете да изложите оплакванията си за тях. Мразя да живея в h.o.a. но все още не мога да си позволя да се движа.

Неизвестно на 25 март 2019 г .:

HOA е откраднат, хората купуват там домове и плащат там ипотека HOA трябва много да управлява собствеността на хората. Купуваме домове, за да можем да правим това, което искаме, и да нямаме надзор върху това, което можем или какво не можем. Трябва да решим дали искаме да имаме HOA или не. Защото няма значение колко плащаме по ипотека, те искат да повишат цената. И от вас, които изостават, те искат да поставят заем върху вашия имот и да направят възбрана. Наистина след всички пари, които плащам за ипотека. Чувствам, че законите трябва да отнемат този контрол от HOA.

Saeed на 19 март 2019 г .:

Имам управител на общността, който работи или е доброволец във фирмата HOA, която е наел подразделението, тя живее в същата общност / подразделение, но мисля, че има повече фактори на дискриминация, отколкото действителният проблем, защото получавам глоби за повече от отгледана трева, тъй като моите съседи имат много повече от мен, и все още имат и никога не са получили никаква глоба (говорих с всички онези хора, които са прераснали в една и съща общност), аз се погрижих за моята отдавна, но все още получавам глоби, нося този въпрос на моя адвокат.

Лиз на 17 януари 2019 г .:

Получих писмо за нарушение / изслушване за „уж побой над служител на бистро. Категорично отричам твърдението. Имам свидетел, който ще ме придружи до изслушването. Имам още четири свидетелски писма. Имам онова, което изпитвам като тормоз от страна на управляващата компания HOA. Започна, когато зададох въпрос за събитие. Защо сега ни начисляваха такса и искахме да носим храна на караоке събитие. Оттогава бях записан за сваляне на обувката си в ложата, въпреки че посочих, че съм наранил крака си в Pickleball точно преди да пристигна, за да се срещна с приятели за кафе. Имаше 7 други обвинения, никое от които не достигна статут на изслушване, но заплаши да загуби привилегии. Това след като бях похвален жител и ми казаха, че наистина ме харесва. Изведнъж, след почти две години, таксите просто се появиха, двойно паркирайки моята голф количка с друга, като бях обвинен в това, че помолих служителите на Lodge да изпълняват задължения за мен, таксуван за разговор с продавач. Повече от половината не бяха подкрепени с дати, конкретни данни, но като цяло бяха неща, за които се твърди, че са се случили 3 до една година преди това. Нямахме представа. Смятам, че това беше отмъщение за жалба през юни 2018 г. относно мениджъра на клуба. Това е твърде много съвпадение. Те могат да казват каквото си искат. Те приемат каквото им каже някой като евангелие. Всичко е едностранно. Междувременно добрата ми репутация и името ми са повредени. Сега с партньора ми се чувстваме насочени. Имам доказателство, че това, за което бях записан, двама други жители с реални нарушения не бяха записани. Например бях записан, че отивах зад гишето в зоната на бистрото (по това време нямаше бистро дейности). Когато разпитвах, ми казаха, че съм отишъл зад плота, за да изтрия плота. Наистина ли? Един жител отиде зад плота, през вратата на кухнята, за да вземе лед. Той буквално заби ръце в ледогенератора. Генералният мениджър го смъмри пред всички нас. НИКОГА не е бил записан, въпреки че ми казаха, че е от генерален мениджър. Друг жител често е имал достъп до същата зона, кухня. Когато попитах за него, ми казаха, че има карта за обработване на храни, за която разбрах, ЧЕ НЯМА. След това научих, че му беше казано да тества теста за доставчици на храна на линия. Наистина ли? Между другото, този жител изглежда се отнася с него, сякаш е собственик на мястото. Той е арогантен и изведнъж се отнася с абсолютно никакво уважение към мен. О, има още. От това, което прочетох, нямам крак, на който да стоя. Съседите ми близки приятели казват, просто отидете на изслушване и се извинете. Аз съм, не съм направил това, което съм съюзнически. Толкова разочароващо. Между другото, служил съм в управителния съвет на клуба по боче, клуб „Пикбол“, участвал съм като доброволец и или в комисиите на асоциацията по различни теми. Бях помолен да бъда директор на изборите две поредни години и аз, както и моят партньор бях търсен, за да разговарям с потенциални купувачи. Има още, но вие разбирате идеята. И накрая, трябва да добавя, че ние платихме вноските си навреме от първия ден. Платихме за новия си дом в брой, без ипотека. Помогне. Изслушването ми е на 23 януари във връзка с твърдения в горната част на коментарите ми. Благодаря ти. Лиз Лопес

Ейми Уилсън на 10 юли 2018 г .:

Изпратих подобен имейл до мениджъра на имота на моя апартамент. Малко след това получих известие за нарушение на детски играчки, лежащи наоколо. Картината, приложена като доказателство, показваше нечия къща и триколка. Имах проблеми с пребоядисването на натрошената бяла боя около входната ми врата.

Ан Грейди на 11 март 2018 г .:

Миналата година беше назначен нов HOA за нашия комплекс. никога преди не сме поискали да поставим наетите ни кошчета за боклук на определени места. Моята и много други имаха кошчето за боклук срещу гаража ни, който, разбира се, се намира в задната част на имота ни, но не и на уличния бордюр. HOA заявява, че кошчетата за боклук не трябва да се гледат от улицата. Бях шамарен с 50,00 на месец глоба за последната година, плюс лихва и скандални съдебни такси. Информиран със заверена поща, че ако не платя, срещу моето имущество ще бъде осчетоводено залог и продължаваща лихва

Олга Мартинес на 08 март 2018 г .:

Купих си произведен дом, който включва земята, таксите HOA са $ 60,00 на месец. Нямам нищо против да платя, ако бордът на HOA беше по-прозрачен с това, което правят техните директори.

Преди почти 2 години съветът назначи инвеститор, който закупи 2 къщи в нашата общност. Той не живее тук.

Поисках по имейл новия член на борда да ми каже каква е неговата позиция в HOA, вместо да отговори на въпроса ми, той току-що изпрати много обиден и разминиращ отговор, аз отговорих, че няма нужда да бъдем снизходителни. Това е един от многото имейли и няколко, които ми казват, че ще бъде по-добре, ако се изнеса заради собственото си психично здраве.

Разговарях с други собственици на жилища и изпратих писмо до председателя на HOA чрез удостоверение и обратна разписка на пощата на САЩ. Писмото беше подписано от 19 собственици на жилища. Искахме среща между борда на HOA и собствениците на жилища. Никога не получихме отговор.

Извършва се строеж повече от 2 месеца, заснех го и той ми каза, че не мога да го направя, отговорих, че мога, защото е на обществено място.

Той заплаши, че ще се обади в полицията и ще ме арестува, казах, хайде, обадете се на полицията около 8 пъти и накрая не ме разхождаше заплашително; Започнах да правя резервно копие и извиках „не се доближавайте до мен“ 3 пъти той се приближаваше наистина до личното ми пространство, имам много добро видео как той ме агресивно разкъса, той не ме удари, защото имаше свидетел, строителен работник.

Аз съм на 70 години, 4 '11 "110 паунда, той е на около 48 години 6'2" и около 300 паунда. Той е побойник според мен.

Ние, собствениците на жилища, никога не сме уведомени за срещи на HOA, изпратих искане до администратора на офиса да ми изпрати известие по имейл.

Не получих отговор от администратора, вместо това получих имейл от директора на HOA, който обижда и казва ужасни неща за мен и отново повтаря, че трябва да се изнеса някъде другаде, ако ме имат.

Не отговорих, търся правни средства за защита, защото през последните 18 месеца бях тормозен от този член на борда на HOA и съм болен и уморен.

Сега вярвам, че той притежава 5 къщи и смята, че може да тормози всеки, включително наематели, той имаше няколко срещи с няколко наематели.

Ако някой знае и иска да ме посъветва с кого да се свържа, за да разреша този проблем, ще бъде много благодарен.

Лили Уайт на 23 октомври 2017 г .:

Седем месеца получих поща, за да кажа, че нямам текущ договор за наем? ами аз ти го доставих лично на бюрото ти, докато ти седеше тяхното, не помниш ли?

Отново и отново и отново препоръчана поща ежедневно, заплахи да поискам собствеността си и да изгоня наемателя си, сега трябва да платя такса за облигации от 1000, за да освободя лизинга си от ада, така че ще бъде валидиран сега, защото ми беше казано 50 пъти

нямам договор за наем. Не мога да разбера защо казват това

дойде да бъде такса за облигации трябва да се плати сега аз съм платил тримесечни вноски 8 дни по-рано и това се потвърждава също поради такса за облигации Доставих още 10000 долара в офиса сега те имат 3 хиляди долара за своите партии имам право да знам където са фондовете, те няма да ми кажат, че могат да нарушат закона, който е наред.

Вярвам, че мениджърът е бил пиян. Чух, че тя е паднала в кухнята, объркала е лицето си и си е счупила ръката. Казаха ми и трябва да се надявам, че не използва парите ми за пиене.

Казано ми е да изляза от общността от мениджъра в писмена форма. Ще последвам примера за дискриминация и тормоз.

Лили се изселва, наемателите са възрастни граждани, за които плачат, че никога не са планирали да се налага да се местят. HOA иска 1000,00 годишно такса за облигации Получавам 600,00 месеца SS проверка Не мога да ям / да живея с тази ипотека е 650,00 Ще поискам ли талони за храна?

Кира на 27 май 2017 г .:

Живея в апартамента си от 22 години. Никога не съм закъснявал с месечните вноски или специална оценка.

Сега правим нов винилов сайдинг. Гласувах против, но мнозинството спечели.

Поради моето противопоставяне, настоятелите искаха да се уверят в плащането на $ 20K и заплашиха със запор над моето жилище.

Преди крайните прогнозни числа !!!!!

НИКОГА НЕ КУПЕТЕ CONDO!

Виктория на 24 декември 2016 г .:

Това е лесно. Следвай правилата. Ако не сте имали HOA, хората стават мърлячи. Аз като един като да има HOA. Веднъж получих писмо с молба да нарисувам пощенската си кутия, колко трудно е това? На всички хора, които не обичат правилата, мърдайте! Вземете земята си и паркирайте всичките си множество коли там с всичките си лаещи кучета. Чао!

Линда Билее (автор) от Орландо, Флорида на 02 септември 2014 г .:

Здравей, Шар, толкова е жалко, че нямаш своя HOA, който да те подкрепя и да се опитваш да подобриш общността заедно с теб. Някои HOA просто събират вноските, отблъскват се и не правят нищо. Те са лошите ябълки. Надяваме се, че вашият HOA се издига над лошите ябълки и произвежда тези букви възможно най-скоро. Пожелавам ти късмет...

Sharr4022 от Winter Haven, FL на 02 септември 2014 г .:

Здравей Съншайн!

Само за да ви уведомя, че писах и изпращах имейли до HOA, но не направих никаква разлика. Ремаркето е все още тук и сега друг жител има ремарке в алеята си. Тревните площи са все същите, косят го, когато им се иска. И коли, на много коли !! Малко са домакинствата, които имат по 3 до 5 коли за всяко домакинство. И те паркират на тревни площи! Дори най-лошото, когато им идва компания! Тази общност е тук от 8 години. Изпратих снимки и видео на това, което HOA не вижда. Той идва само веднъж месечно за проверка на общността. Всички тук са на работа, така че през деня не виждате много коли. Аз ли съм единственият човек в тази общност, който се оплаква ?! HOA казва, че ще изпратят писмо с напомняне до всяко от домакинствата относно правилата и разпоредбите, но това беше преди 5 месеца. Все още чакам това писмо! И така, каква е следващата стъпка, която трябва да предприема? На кого да се оплача от този HOA, който всъщност не си върши работата? Ръководителят на директния съвет? Къде да разбера това?

Благодаря ти.

Сузи от Carson City на 24 юни 2014 г .:

ХЕЙ!!! Ти там!! Асоциация на собствениците на жилища във Флорида !! Да, ти! Затворете срещата на ефините! Време е за рождения ден на Линда !!!

Били Боб на 17 май 2014 г .:

Иска ми се да съм толкова евтин, опитайте 350 / месец и не живейте в престижен квартал.

Клаудия Мичъл на 20 ноември 2013 г .:

Страхотно писмо! Израснах в огромна зона на апартаменти и имаше асоциация на апартаменти. Винаги дразнеха майка ми за нейните цветя. Тя получи одобрение за отклонение и успя да засади 3 люлякови храста, които растяха много години и бяха красиви, осигурявайки ваза след ваза с прекрасни люляци. Един ден тя се прибрала и те били нарязани на земята. Беше яростна, съкрушена и отвратена. Момче, чуха ли я от нея и след това изпратиха малко скапано извинение, за което обвиниха пейзажистите. Тогава се зарекох никога да не живея там, където имаше апартамент или сдружение на собствениците на жилища. Тя все още никога не е преодолявала това. Разбирам, че трябва да има някакви "правила", които трябва да се спазват, но някои хора просто стигат твърде далеч!

Сюзет Уокър от Taos, NM на 20 ноември 2013 г .:

HOA са меч с две остриета. И старата поговорка е вярна, "Абсолютната сила покварява абсолютно." Хората са хора, но оставят властовите позиции да им вървят в главите. Те стават нацистки и диктатори и обират всяко малко нещо, което могат. Това е доста твърдение за човешката природа и те само показват колко са малки и дребни. Разбира се, те няма да излязат от колата и да говорят с теб. Това означава, че те трябва да бъдат разумни, зрели възрастни, което повечето не са. Те са побойници и ние ги избрахме на власт. Мисля, че с тях трябва да се премахне.

Линда Билее (автор) от Орландо, Флорида на 30 октомври 2013 г .:

Здравейте Шар, предлагам ви да обсъдите проблема с вашия HOA. Надяваме се, че те са отворени и не контролират изроди и ще могат да ви помогнат. Късмет!

Sharr4022 от Winter Haven, FL на 27 октомври 2013 г .:

Здравей, Съншайн, аз живея в HOA общност от почти 4 години. Нямам проблем с тях, освен че не правят много, за да наложат правилата тук. Имам жители тук, които не косят трева, когато трябва, например по 2 седмици. Колите са паркирани на тревни площи, когато има улица. Кошът, изхвърлен скоро или късно, ще остане там няколко дни. Ремаркетата за малък бизнес са паркирани на алея, за която изобщо не би трябвало да са тук. Имаме и много наематели, които изглежда не се интересуват. Our community having more houses being built here, 5 or 6 this year. Seems like they (HOA) don't come around to inspect to often or come at a wrong times of the day. Also another problem is dogs. Seems like everyone having dogs! Barking ad barking, especially next door. They have 2 big dogs. They constantly barking for every little sound. The other night, I was awoken around 10:30pm. They would not stop. After an hour, I called the sheriff dept. to have someone to tell them. Sheriff did show up but they did not open the door or they could be not home. This is crazy having them out late at night. I'm getting ready to write an email to the HOA. What is your advice? I'm a first time home buyer. Благодаря!

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on April 20, 2013:

Hi Terry, If you are just receiving the complaint now, after 10 years, chances are there are a new set of eyes on your home. Other eyes might have not had an issue with your trash can. This one does. I'd just move it to another spot for a couple of months :)

Terry on April 20, 2013:

after living in my home for the past 10 year, I get a letter through a law office from my HOA. Apparently my garbage can is in violation of the covenants. Seriously, 10 years the garbage has been stored behind the same area on the side of my garage. Why didn't they inform me years ago? This is the second time I have been harassed by them. The first was from the placement of our basketball hoop-which we had up for about 5 years with no complaint. I was upset, but moved it to the back. Now this. Any advice would be appreciated.

Джим Хигинс from Eugene, Oregon on February 24, 2013:

I worked in the title insurance business for many years and some of the restrictions placed on condo and planned developments are usually voluminous and difficult to read. Yet, when we buy into one of those communities, we agree to abide to every one on the covenants and restrictions, however niggling they might be. I can understand your annoyance, but the people who run the HOA are charged with enforcing all the rules.

This is a well written hub and I can sympathize.

Mr.Richard Phillips on February 16, 2013:

Dear:Sir/Madam

INVESTMENT

Please allow me use this opportunity to introduce myself. I am Richard

Phillips, an investor based in UK, the General Manager of a prominent Oil

and Metal company. I saw your contact over the internet, and I am

interested to do business with you, because I really want to invest into

Real Estate Development and sales in your country under your jurisdiction,

can you be able to handle it. I will give you more details once I here from

you. I look forward to your favorable response on this matter.

Best Regards

Mr.Richard Phillips.

Email:[email protected]

Tell:+447024028986

AudraLeigh on November 19, 2012:

Ok, I like and don't like HOA. When I had a condo I did not have to worry about doing anything outside because of them. It was super awesome! And my HOA was like $150/month...super cheap! However, god for bid you have bees! They would never come and get rid of them until things got out of control and bees were everywhere! I like this hub very much. It reminded me of the home I owned once. I will own one again for sure! Voted up!

frogyfish from Central United States of America on October 07, 2012:

I've never had to deal with an HOA but a relative has...and I need him to read this! Yea for YOU!

KDuBarry03 on October 05, 2012:

We had instances like that before when my family had a house fire and we lived in a rental house for a year. Someone would walk around and call in anyone who didn't have their trash cans on the side of the house because of "front presentation neglection" or something like that. So happy to be out of that neighborhood...great letter, Linda! I really don't get how they could earn a salary just to send you a letter saying your flowerbed is so many inches too high. Sorry for your burdens!

jenbeach21 from Orlando, FL on October 05, 2012:

I can sympathize with you on this one. Our HOA seems to have nothing better to do than change the parking rules every other day. We live in a townhome community where visitor parking is scarce and they are constantly patrolling for cars not parked in the designated spots. I'm not sure where exactly they would like our visitors to park but it is very frustrating!

Steve Parsons from Miami, Florida on September 30, 2012:

Great letter! Put a smile on my face. If only more people were willing to stand up to HOAs that are out of control, maybe things would change a little.

Shaddie from Washington state on September 23, 2012:

The HOA here in my neighborhood got all up in arms because they thought someone was keeping domestic peacocks and they threatened to set up traps to destroy them. I told them 'lol, yeh okay go ahead and try.' The HOA quickly learned that peacocks are feral, nearly impossible to catch, and also animal control will not assist you in trying to wrangle them. What the heck is wrong with a few peacocks walking around in the woods anyway? They aren't exactly nuisance animals.

Karen Lackey from Ohio on September 23, 2012:

Funny. We are moving from a neighbor with a HOA to one that is not. I feel a burden lifted...ha! Fun read. Благодаря.

Jeannie Marie from Baltimore, MD on September 23, 2012:

Are you kidding me... a tricycle on the porch or a few weeds in the flower bed? That is crazy! I can't believe how nosey those people are. I would go to the thrift store and buy 20 tricycles and put them all over the place! Jerks! Voted up!

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on August 25, 2012:

Good thinking Rosemay. Justifying is exactly what they are attempting to do. I've lived in areas with an HOA for 25 years and they do serve a useful purpose even though they have a tendency to be crooks and devious. Thanks for your comment.

Rosemary Sadler from Hawkes Bay - NewZealand on August 16, 2012:

Good for you Linda, sounds like they are trying to justify their positions and make it look as thought they are doing something useful to earn their fees. Sounds dreadful.

Don't have anything like this in NZ, I don't think I could live in a place like that. You can drive down a road of 700 houses here and not find 2 the same, big ones, little ones, different designs. individuality.

Love your letter

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on August 14, 2012:

Oh no Carly! They got you too! Those dreaded letters. I haven't received one in a couple of months. My neighbors house, which is a rental is getting new sod since their lawn is flush to ours and their weeds were infesting my yard. Just goes to show you there are two sides to every story. Good luck with your "letters."

Carly Sullens from St. Louis, Missouri on August 12, 2012:

I am so glad you post this on HH again, because I missed it before. We get a letter every month. Something, different of course that we have neglected without knowing we neglected it.?.?

This month we got a letter that says we need to trim the bush on the right hand side of the garage. We already trimmed our bushes. So we were going to trim it again, and then we thought, wait a minute what is the right hand side of the garage? Is it when you are looking at the house, or when you are coming out of the house. We have a bush on either side.

UGH. They can be annoying. Once we had to replace a whole tree. Because we are cheap, we decided to do it ourselves. We dig a whole as big as my daughter. The tree was so heavy, we just about rolled it in. We will never plant a big tree like that again by ourselves. Now the thing is growing crooked, probably get a letter about that too.

I loved your letter though.

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on August 12, 2012:

Good for you Thomas!!! Fight the good fight!!! :)

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on August 12, 2012:

Hi Carrie! Way to go with righting your wrong. Your voice was heard.

Thank you for sharing your story for others to learn from your experience.

ThoughtSandwiches from Reno, Nevada on August 12, 2012:

Linda,

Being a renter...we don't have HOA rules...leastwise none that we need to adhere to (I don't think) BUT...we did have a neighbor who took it upon himself as the self-appointed HOA of the neighborhood. The weapon in his quiver was calling the city at the slightest affront to his sensibilities.

He never stopped by to voice his (many) complaints but he was more than willing to make a call to the City of Reno to do so. We hated him...we still do although we no longer live in that area.

There wasn't much we could do but I did write a story about him that wasn't particularly flattering and then I mailed him a copy. That made me feel better.

Thomas

Carrie Lee Night from Northeast United States on August 05, 2012:

Wow this article hit home!! We sold our home without knowing about the ten violations we had on the outside structure of our home, yes we broke some rules regarding the colors, but they were still earth toned, just not two toned. Then they complained about the roof(we did not have time to get approval it was leaking), the front door, the gargage door, the gutters and so on. Most of the violations filed against our home were dropped, except for one we had to pay a hefty sum for our not two tone trim on the siding in the front, money taken away from us after closing. They did their job, but very poorly. You are right, they never greeted anyone, I'm sure the community would support them a lot more if they got to know the people and pick their battles wisely. Thank you for this article, at least I know we were not the only ones who wrote their HOA and were frustrated.

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on August 05, 2012:

Hello, lindacee ~ lovedoctor926 ~ Nell Rose ~ BillyBuc ~ iamaudraleigh ~ moonlake! Thank you all for your comments, experiences and support. I appreciate it. I am still working on my fine, which I still feel is wrong.

iamaudraleigh on August 05, 2012:

I had an HOA fee for 7 years. I did not have to tend to a lawn or anything. I understand your grievences though. I like your letter very much. However, if you send it to them, focus and only complain about what is in their letters and warnings. You did a nice job expressing yourself to us :)

Бил Холанд from Olympia, WA on August 05, 2012:

YOU GO LINDA! I would be ballistic...oh wait, I have been ballistic in the only HOA area that I lived in. I have no stomach for pettiness like this and I love your response. My respect for you just raised considerably and it was already high!

Great job my friend!

moonlake from America on August 01, 2012:

Sorry I meant to say bumble bee in my comment.

Nell Rose from England on July 31, 2012:

Well done Linda, nice to see you on tv, and you put that point across perfectly, can't wait for the hub!

lovedoctor926 on July 29, 2012:

I would have written a letter to them I meant not harass you. lol.

lovedoctor926 on July 29, 2012:

The letter that you addressed to the HOA was awesome! You made valid points. That is ridiculous that they would harass you about your grandaughter's tricycle. I agree with you. talk about having no life! Well, let me tell you. I would have probably done the same thing too. Voted up and best of luck

Linda Chechar from Arizona on July 29, 2012:

I've lived in several covenant controlled communities over the years. Some are more anal than others to the point of being overbearing. For the most part, I feel I've been relatively lucky compared to your experiences! An HOA would probably not sway my decision to live in a particular community, but I might interview some of the neighbors before making the decision to live there. :) I thoroughly enjoyed your letter!

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 29, 2012:

Hi Nell, The benefits are your neighborhood looks nice because they harass the neighborhood. They serve a purpose when they don't abuse their power. Благодаря ти!

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 29, 2012:

Hi Sue! Thank you and I agree! So far I haven't heard back yet, but hopefully soon. I appreciate your support!

Nell Rose from England on July 29, 2012:

Hi Linda, I had never heard of it over here, I was just wondering what the benefits were of belonging to this association? it sounds like you have to pay to be harrassed! lol! loved your photo of your house, it looks gorgeous!

Sueswan on July 27, 2012:

Hi Linda,

You have a lovely abode.

Anal - See Homeowners Association

Your letter is great. Hopefully, it will put an end to their harassment over such petty things.

Voted up across the board.

Have a good weekend. :)

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 27, 2012:

Thank you Barbara, I appreciate your compliment and support. I knew you would understand.

Excellent points Alecia! I'm a fan of the Postal Service so they aren't on my list to receive a letter!

Thank you both for sharing your thoughts.

Alecia Murphy from Wilmington, North Carolina on July 26, 2012:

I think the HOA is up there with the IRS and Postal Service in terms of annoying entities that barely serve a purpose. Ok, so maybe the IRS still serves a purpose but the HOA and the Postal Service are wearing thin on everyone. I've never lived in an HOA neighborhood but what I've heard is enough to make me never consider it. Yes, owning a home is a wonderful honor and responsibility but they seem to fail to realize people work 8 hours a day and only have 48 free hours on the weekend to get stuff done. That and the fact they still have not managed to find the real neighborhood problems such as the crazies who make meth and have crime rings. But such is life. Great hub!

b. Malin on July 26, 2012:

First off, I have to say, Sunshine, your Home is Lovely, Everything looks so Neat and Pretty. So, what's with this crazy HOA?

We too have an HOA in Florida, although it's a Condo, so not sure if they get "Crazy" too. Hopefully NOT! Good Hub, Girlfriend!

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 24, 2012:

No way Cogerson! I'm certain I hid that tricycle really well :)

Be careful doing yardwork at your mom's...the HOA is watching you! Thanks for your comment:)

UltimateMovieRankings from Virginia on July 24, 2012:

Interesting letter....I can not believe you left the tricycle on the porch....I think I can still see it on the porch when I look at the photo you attached. I thankfully do not have to deal with a HOA but my mom does and I am her groundskeeper so I have become very aware of the rules in her neighborhood. As for I am surrounded my senior citizens and yard work is there job....so I have to keep up with them....speaking of which....it is time to cut the grass. Voted up and very funny and right on point.

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 24, 2012:

ChristyWrites ~ Docmo ~ Rajan Jolly ~ Moonlake ~ Jeff Gamble ...

Thank you for sharing your stories! I appreciate hearing from you and I'm a bit surprised that most of you don't live in the USA and are from other countries. This is truly a worldwide epidemic! Thanks again. Maybe they will read this and see themselves in our words and possible change their attitudes. Wishful thinking?

Rajan Singh Jolly from From Mumbai, presently in Jalandhar, INDIA. on July 24, 2012:

Linda, though we do not have the HOA here in India we do have something akin to it in the apartments that people live in. And they are no less. You cannot to be timid and meek before them but have to roar like you do in this letter. Then they leave you for good and look out for others whom they can collar.

Certainly with this letter the HOA hopefully will back away from harassing you

moonlake from America on July 23, 2012:

Never would I live in a HOA. We lived in apartment building when we were young. The manager accused our dog of leaving bubble bee carcasses around the pool. Can you believe that? It is true. It was one thing after another. We got ants in our apartment we complained they said it was because our stove was dirty. I said oh yeah take a look, not one spec of grease or dirt in the oven. They finally found out the ants were coming from trash in their garage area. We said never again would we live in apartments or anyplace that had control over us.... Voted up on your hub.

Jeff Gamble from Denton, Texas on July 23, 2012:

Great letter! Our HOA is full of... well... let's just say they are sticklers for details and their letters are a great read. I'll have to borrow your idea and write one back some day. Thanks for an entertaining hub!

Christy Birmingham from British Columbia, Canada on July 23, 2012:

Interesting! Where I live there is a strata council for the building that sounds similar in that they go around and have rules to be followed. I do hope all gets easier for you. I mean, it IS your house! Anti-fan letter fan here!

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 23, 2012:

Hi Dianna, I'm glad to hear you understand, yet unfortunate for you to have to deal with the "letters" also. Thank you for sharing.

Jayden, I agree. People do allow power to get to their heads in many occupations...heck even some parents have that issue with their kids...that power trip irks me the most. That's another hub :)

Hi Dex! I hope you share your acronym with me one day soon. In private!:)

Dexter Yarbrough from United States on July 23, 2012:

I have a great acronym for HOA's but I know I shouldn't use it in mixed company! :-)

Wonderful letter!

JaydenMiller from USA on July 23, 2012:

Great letter on HOA's. I have lived in them and while they can serve a purpose, some of the people let a little power go to their heads. Voted up!

Dianna Mendez on July 22, 2012:

Overall, I do appreciate our HOA. However, I hate those little annoying letters they send about insignificant issues. They start out by saying, "As I was driving by your home one day ...". We have had notes on cleaning our driveway apron, getting stains off our driveway, etc. Please!

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 22, 2012:

Hi Pamela, I did pay a visit to the employees of the HOA this past week. We actually had a nice visit and learned a thing or two about each other. They are just doing their job. It's the "suits" above them who are the culprits.

I'll keep you posted with results. Благодаря ти!

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 22, 2012:

Daisy, Feel free to stop by and vent as often as needed. It sounds like you could sure use it!

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 22, 2012:

Hi Julie, I appreciate your support. It's good to hear you don't have too many of these issues in the U.K.

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 22, 2012:

Cyndi, I could tell you understand clearly. You could possibly be fined for balling your letter at their car. It's a good idea though!

Pamela Oglesby from Sunny Florida on July 22, 2012:

I think you handled that situation quite well as I'm not sure I wouldn't have made a little visit to these people personally. Those warning letters are ridiculous. I lived for 4 years in a subdivision with a HOA but they weren't too bad, until they elected some new people. When we moved we found a wonderful home in an are with no HOA and I don't miss them a bit. I think your letter is very appropriate and hope you see some results.

Daisy Mariposa from Orange County (Southern California) on July 22, 2012:

OMG, Linda (Sunshine)!

Don't get me started on this subject!

We left the gate on the side of our house open...can't do that! We left our garage door open...can't do that! The white painted trim on our house was dirty...bad! The flowers and plants along the walk leading up to our front door were of different heights and colors...pull them up and plant grass!

Jools Hogg from North-East UK on July 22, 2012:

I think we only have these in private housing associations so thankfully, I am exempt from this type of mail. They sound like a right bunch of what we call 'jobs worths'. Your letter is very good - it's about the way things are done - that's what gets people's backs up!

Синтия Калхун from Western NC on July 22, 2012:

25 years with an HOA! Whoa! My parents have lived with them for a long time, but growing up hearing their complaints about getting letters - similar to what you're saying here - I decided I didn't ever want to be a part of one. I live out in the country and I don't have neighbors - I just avoid the HOA's and the neighbors all together! hehe. I do love your anti-fan letter here, though. I feel like on the one hand, it's good to have an HOA to hold people up to a standard, but I almost think they should be guidelines. Life happens. Grass dies. Leaves fall. Plants change. Kids play. It's all part of the Game. If I got letters from the HOA, I think I'd have to ball it up and throw them at the dude's car when he drove by. Would that get me a fine? LOL

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 21, 2012:

All in due time Julie. Thank you for your support. I appreciate it.

Blurter of Indiscretions from Clinton CT on July 21, 2012:

Send that to the editor of your local newspaper. I can't stand people who love to use their position in associations to nit pick. GO PICK YOUR NOSE I say to them. Great letter! :)

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 21, 2012:

Hi Bobbi and Mary,

Thank you for your comments. I appreciate your support. I know you both understand.

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 21, 2012:

Hi drbj, Yes we have convenants and we must abide and obey those rules or else we are considered to be breaking rules. It's a bit out of control at this time. Yes, send emails! Save a tree, actually a forest!

I totally agree WillStar. I wonder if those tyrants ever consider karma?

Мери Крейг from New York on July 21, 2012:

The sad part is the people reading your letter won't even flinch....no brain no pain! It is the nature of the beast and the HOA is certainly it's own kind of beast.

Your home is lovely BTW.

Voted up, funny and interesting.

Poetic Fool on July 21, 2012:

Good for you, Linda. If more people respectfully stood up the the HOA Nazis, they might be a bit more reasonable. Why they don't realize you can attract more flies with honey than vinegar I don't know. Being nice will get you so much further! Great hub, Sunshine!

Barbara Purvis Hunter from Florida on July 21, 2012:

Sunshine,

Sometimes when people are given any authority or power it goes to their head. I am sure we all know these people.

How anyone could say anything against your spotless pretty house and manicured yawn must be need their eyes examined.

Any homeowner who gets a letter should coast by the HOA’s office and home and write down all the deficiencies in reference to their maintenance and slip it under their door. Or send a Letter of Complaint or better yet, print your hub and send it to them. Tell them to “Save a tree and send emails.”

Your Hub Friend,

Bobbi Purvis

WillStarr from Phoenix, Arizona on July 21, 2012:

The problem with HOA's is the ignorant tyrants who run them. Most ignore the limits of provisions and make up their own as they go...especially if they don't like someone.

drbj and sherry from south Florida on July 21, 2012:

Your HOA has real covenants, Linda? That does sound like a powerful force to reckon with. Mine just sends out emails 2 or 3 times a year raising the rates for the maintenance payments. When it applies to HOAs, power does certainly corrupt!

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 21, 2012:

Hi Shasta, They troll. If you have a complaint you are supposed to discuss it with the neighbor. They do NOT like confrontations. Why, I don't know. Confrontations aren't all that bad. Thank you for sharing!

Thanks Janine!:)

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 21, 2012:

Hi Josh, It's not as bad as you might have read!:) A HOA is useful when they don't harass and push buttons...especially Sunshine's.

Janine Huldie from New York, New York on July 21, 2012:

Glad to share and I have heard some crazy stories too and like I said that is one of the reason that made us not go that route in the end. Again, thanks for another great article!!

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 21, 2012:

Terrye, Good luck with the Water Authority! I sure hope the horses and cows get the water they need! And the bears also!!!:)

Linda Bilyeu (author) from Orlando, FL on July 21, 2012:

Janine, I've heard and read many stories about the HOA and condos. Most of the stories are not very nice. Luckily we haven't had many issues, but the ones we have had are a bit ridiculous. Thank you for sharing.

Shasta Matova from USA on July 21, 2012:

We tried to create a homeowners association in our neighborhood - to deal with the big issues like drugs and prostitution and crime, but so many people were afraid of getting yelled at for petty things like you mentioned that we were not able to get it organized. I think these organizations are great to help the neighborhood band together to effect new developments in the area, etc., but they definitely should be giving the community a chance to take care of things. Do these people come in response to complaints, or do they actually go trolling for things to send letters about?

Aurelio Locsin from Orange County, CA on July 21, 2012:

I used to live in a home with an HOA -- never again. If they weren't hounding me for repairs, they were hounding me to get on the board. But I'm surprised that the HOA didn't take care of the issue for you. At our complex, any foliage visible to the public was the responsibility of the HOA. We were only responsible for stuff in our backyards. Voting this Up and Interesting.

Джошуа Цербини from Pennsylvania on July 21, 2012:

Linda,

I would never be able to live in this kind of place. You are one brave soul! :) I loved the letter, and everyone of them rude people should have to read this! :) Great job Linda. you really know how to write those letters!


Гледай видеото: Сеанс исцеления. Бруно Грёнинг (Януари 2022).